17 thoughts on “Sharnaaz ‘Sound’ Yusuf, Konon Senyap Jika Ditembak

  • by Nur Alimi

    nampak dah kebodohan mamat ni..mengaji dlu paklong bru berckap…hati ni klau dekat dngan allah insyaallah allah jga..xpyah la nak tnjuk hero…jihad dengan hawa nafsu kau dulu la nenas mad oiii..

  • by banzai geng606

    Brader yusof brani tolong org melayu,brani bersemuka ng org yg buat salah,kau shanaz sembang lebey,ape kata kau turun skali bantu saudara sndri dtindas oleh org yg xsepatutnya..amacam ade brannn ke shanaz…jgn sembang je bro..

  • by Zik Zik

    “LUPA ASAL LUPA USUL..
    LUPA DIRI DALAM DIRI..
    LUPA HIDUP SEBELUM
    MATI ..
    HILANG AKAL PERTIMBANGAN JADI WATAK
    SURUAN
    SAITAN..''

  • by amymastura miskam

    Nampak sangat pennakut dgn manusia..kene tembak ke tk kene tembak ke mati jugak..ape bezanye…yg beza cuma matinye..mati kerana Allah atau mati kerana dunia…cetek agama rupanye…kalau org kafir yg komen mcm tu boleh diterima,,ni saudara seagAma boleh komen mcm tu…

  • by Haidir Haidir

    Serius dulu aku minat ko tapi sekarang perangai ko mankin mengarut sial menci lak aku tengok ko ni sila mereput

  • by Agenda 786

    sekurangnya masuk syurga dri diam diri lihat saudara sendiri dipijak dihina . ayoo brother kaca mata kasi bukak itu baru nampak dunia luar …

  • by Luqman Tyson

    Sharnaaz..hang tak tau ka apa itu ilmu "serah diri" ?? Rajin2 la bertanya .. Itu ilmu panglima dulu2 brader..tok kenali, tok janggut, panglima ni antara yng guna ilmu tu..dengan izinNYA..Tapi kena yakin dengn izin "DIA".. saya bagitau jaa..saya pon x cekap bab2 persilatan ni..tapi tu la apa yng saya pernah blajar dulu..gerak ni ALLAH punya, tgn kaki, pistol ni macam asbab jaaa..kalu ALLAH x izin x jalan jgk..

  • by zul hyde

    babi babi, ko mcm ye2 la ,mak bapak kau ada ke tolong org melayu yg kema tipu, lgi mahu sembang . dgn mke.bodoh hodoh kau,

Leave a Reply